کتراک شیمی ایرانیان

فروش محصولات منفجره بی صدا بدون خطر، خرید کتراک با قیمت مناسب

کتراک شیمی ایرانیان

فروش محصولات منفجره بی صدا بدون خطر، خرید کتراک با قیمت مناسب

خرید کتراک در تهران
کتراک شیمی ایرانیان کتراک با کیفیت را با بهترین قیمت برای شما به ارمغان آورده است شما می توانید به راحتی کتراک را آنلاین خریداری کنید. در هر زمان و مکانی کافی است برای خرید کتراک یا به وبسایت رسمی ما و یا با برقراری تماس با کتراک شیمی ایرانیان اقدام به خرید با قیمت کتراک مناسب نمایید.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کرموشدگی بتن

علت کرموشدگی بتن

کرموشدگی بتن ممکن است به دلایل متعددی اتفاق بیافتد، از جمله سقوط آن از ارتفاعات بالا. در طبقه‌بندی مقررات ملی ساختمان، حداکثر ارتفاع سقوط بتن به ۱۲۰ سانتی‌متر محدود شده است، بنابراین استفاده از تکنیک ریختن بتن به صورت چند قسمتی می‌تواند در تنظیم ارتفاع بتن‌ریزی کمک کند.

اگر لوله پمپ از داخل ستون قابل عبور باشد، لازم نیست بتن را به چند قسمت در ستون بریزیم و می‌توان با توجه به لوله، ارتفاع مناسب بتن‌ریزی را تنظیم کرد.

تخریب بتن مسلح

کرموشدگی‌های بتن بر اساس میزان گسترش و ابعادشان دسته‌بندی می‌شوند. این دسته‌بندی شامل کرموشدگی کوچک با عمق زیر ۲۵ میلی‌متر، کرموشدگی متوسط با عمق بیشتر از ۲۵ میلی‌متر اما به میلگردها نمی‌رسد، و کرموشدگی با عمق زیاد که به میلگردها نیز می‌رسد، می‌باشد.

 

دیگر مقالات : شکستن سنگ

  • ۰۲/۱۲/۲۳
  • کتراک شیمی ایرانیان

تخریب بتن

شکستن سنگ

کرموشدگی بتن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی