کتراک شیمی ایرانیان

فروش محصولات منفجره بی صدا بدون خطر، خرید کتراک با قیمت مناسب

کتراک شیمی ایرانیان

فروش محصولات منفجره بی صدا بدون خطر، خرید کتراک با قیمت مناسب

خرید کتراک در تهران
کتراک شیمی ایرانیان کتراک با کیفیت را با بهترین قیمت برای شما به ارمغان آورده است شما می توانید به راحتی کتراک را آنلاین خریداری کنید. در هر زمان و مکانی کافی است برای خرید کتراک یا به وبسایت رسمی ما و یا با برقراری تماس با کتراک شیمی ایرانیان اقدام به خرید با قیمت کتراک مناسب نمایید.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شکستن سنگ

شکستن سنگ

شکستن سنگ استفاده از مواد شیمیایی

در این روش برای شکستن سنگ ( شکستن ساروج ) ابتدا سوراخ هایی به قطر 25 تا 50 میلی متر در سطح سنگ یا در بتن با مته سوراخ می شود، پس از پاکسازی داخل سوراخ ها از گرد و غبار مواد منبسط شونده که اغلب چتراک نامیده می شود.

راهنمایی و تمرین محصول شرکت سازنده را با آب مخلوط کرده و با دو توپ یا پاس داخل سوراخ ها می ریزند و دهانه سوراخ ها را با یک تکه چوب یا پلاستیک می بندند تا مواد خارج نشود.

با این روش باید سوراخ ها را طوری ایجاد کرد که کاملاً با مواد منبسط شونده پر شوند و در صورت خالی ماندن فضای داخل سوراخ، فشار لازم برای تخریب سنگ ایجاد نشود.

بسته به نوع مواد منبسط کننده مورد استفاده، با انبساط مقدار مواد داخل گودال و فشار دادن آن به دیوار سنگ یا بتنی، در عرض 30 دقیقه تا چند ساعت در سنگ ایجاد ترک می کنند.

قطر، عمق و فاصله سوراخ ها به اندازه و نوع سنگ یا بتن بستگی دارد و ماده ای که باید منبسط شود یا ملات مورد استفاده متفاوت است. مشخصات لازم ارائه شده است.

یکی از مهمترین عوامل موفقیت در شکستن سنگ با استفاده از مواد شیمیایی مانند کتراک، استفاده مناسب و کیفیت مواد منبسط کننده مورد استفاده است. متاسفانه نسخه های بی کیفیت و جعلی از این مواد در بازار وجود دارد.

شکستن سنگ با کتراک

یکی از شیوه های شکستن بتن ، استفاده از کتراک برای شکستن س

  • ۰۲/۱۱/۰۷
  • کتراک شیمی ایرانیان

تخریب سنگ

خرید کتراک

شکستن سنگ

کتراک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی